2014年6月27日星期五

[外食記]白熊喫茶店@九龍灣

星期五的晚上例必跟獵人先生在外面食,拍拍拖
今晚去了德福廣場新開的白熊喫茶店試試
其實商場有幾間新開食肆
慢慢試。。。下一間目標[小王牛肉麵]

講返白熊。。。取飛後等5-10分鐘已經有位



側邊開多一個售賣點
方便多賣甜點

因為打算食埋甜品,所以我只叫了一個日式炒面
而獵人先生就叫了一個蛋包飯


個汁超稀如水。。。蛋包飯味道一般
而我的日式炒麵就。。。
賣相一般吸引唔到我去影
面似幼扁面。。同相完全唔一樣
 果然[相片只供參考]呀

最後食埋甜品。。。叫了[白熊戰船]。。。即係香蕉船啦
其實應該好難出事。。。但。。。
最奇怪係個紅豆。。。沒有甜味之餘係仲有少少酸味



唉。。。快快食完走人好過
我諗我都唔會再返頭食

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...